Korzystając z naszych usług, przyjmujesz do wiadomości, że używamy plików cookie i podobnych technologii do ulepszania i dostosowania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem.
Dowiedz się więcej

Czas na reklamację z tytułu rękojmi - 2 lata (rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców).

Adres do reklamacji:

torbytorebki.pl
ul. Trembeckiego 11A/604
35-234 Rzeszów

Dodatkowe informacje

Jak zgłaszać reklamację?

Opis procedury reklamacyjnej 

1.      Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@torbytorebki.pl  lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy:

1.      torbytorebki.pl
ul. Trembeckiego 11A/604,
35-234 Rzeszów

2.      Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

3.      Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

4.      Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

5.      Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

6.      Gwarancją nie są objęte: – produkty z widocznymi uszkodzeniami mechanicznymi powstałymi podczas użytkowania produktu. – produkty uszkodzone w wyniku zdarzeń losowych – produkty niewłaściwie transportowane lub przechowywane w nieodpowiednich warunkach. – reklamacji podlegają tylko wady ukryte powstałe z winy producenta, wykryte przez kupującego w nieużywanym produkcie w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki. – reklamacji nie podlegają: naturalne zużycie się torebek, w tym pęknięcia rączek, uszkodzenia mechaniczne suwaków, klamer, ozdób, ścieranie się kolorów, wady torebek powstałe podczas użytkowania w niewłaściwy sposób, niezgodny z przeznaczeniem, lub pielęgnowane niewłaściwie, torebki z wadami jawnymi o których kupujący wiedział podczas zakupu, – reklamacji nie podlegają: uszkodzenia mechanicznie powstałe podczas używania torebek (obicia, otarcia, rozerwania, rozklejenia, starcie powierzchni kolorów, plamy powstałe po przemoczeniu torebki, chemicznemu czyszczeniu, uszkodzenia powłoki lakierniczej, odbarwianie się wnętrza lub rozerwania podszewek ).

Przykładowy formularz reklamacyjny:

DANE NABYWCY

Imię i Nazwisko: …………………………………………….............

Adres: ...........................................................................................

Tel. kontaktowy: ...........................................................................

E-mail: ..........................................................................................

Nick/nr aukcji allegro: .................................................................

Reklamowany towar: ...................................................................

REKLAMACJA

Opis wady: ......................................................................................

Proszę o:

- Wymianę towaru na wolny od wad,

- Proszę o zwrot gotówki na konto...................................................

(nazwa banku i numer konta)

Inne uwagi: ......................................................................................

(czytelny podpis,data)

W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować) oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.